Nej, jag är inte arg på dig, jag bara hatar dig.

Det regnar ute och jag är två timmar för tidig till mitt jobb. Detta kommer sluta som en flygplats-blogg där jag bara skriver hur mycket jag hatar flygplan. Men det gör jag inte. Jag gillar flygplatsen och mitt jobb är roligt, men SAS är den snurrigaste organisation jag någonsin varit med om.
Jag har fått min lön i alla fall, otroligt med tanke på att ingen egentligen vet att jag jobbar all den tid jag ska eftersom jag inte kan logga in mig på KUKDATORSYSTEMET. Okej, jag kunde inte låta bli.
Jag ska spaaaraa mina pengar. My ass. Allt kommer gå åt till små skitsaker (eventuellt till drinkar på fredag) och jag kommer vara pank om två veckor igen. Men hey, då kommer nästa lön! Allt handlar bara om pengar..och jag gillar det.
 KONSUMERA MERA!

Vi var i Fjällbacka under midsommar. Ingen skulle ändå vara hemma. Jag satt i en husvagn respektive båt under hela kvällen. I princip. Var på en bäng fest med 24 åringar och norrmän, kunde varit värt, men nja. Sedan vandrade vi hem i mörker/regn/storm i 1000 år och det var den västa vägen jag någonsin gått. Inte ens vägen från hultsfredsbussen till campet var värre.

Skit samma, nu ska jag slå ihjäl lite tid, eventuellt slå ihjäl min chef.

Jag är trött (alternativt, jag hatar flygplan)

Jag är cp-trött. Jag vet att det är taskigt att skriva cp. CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP.
Flygplanen kan dö, snart checkar jag in en egen bomb så att allting sprängs. Dessutom har alla anställda fått en godisburk UTOM JAG. Mobbing på jobbet, jag säger då det. Nu ska jag sno en annan anställds godisburk bara för det. Den ligger i hennes fack bakom mig...Nu tog jag den! HAHAHAHAHA FUCK YOU DU FÅR INGEN GODISBURK!
Ojojoj..hämd. Inga samvetskval, jag är så hård.

En kombination av GI-rivstartsveckor och jobb klockan kvart över fyra på morgonen 4 dar i rad är big no-no. Jag flippar ut, jag blir helt tokig, jag hatar flygplan, jag hatar godisburkar, alla trevliga resenärer kan gå och dö, har lust att säga till dem hur jävla fult och skabbigt hotellet de ska bo på är och hur dåligt väder det beräknas vara under hela deras jävla charter semester.
GÅ OCH DÖ GÅ OCH DÖ!!!
HAHAHA

Okej, freak out, I know.

Förlåt mig, klockan är kvart i sju, jag har varit uppe hela natten, jag är hungrig as hell och det enda jag får till frukost är keso med äpple.
Jag gillar charterfolk, älskar flyget och jag ska aldrig mer skriva cp.

Ring mig slyna

Jag jobbar på SAS och det går så jävla bra. Igår stannade hela bagage-bandet. Det var inte mitt fel. Och idag så råkade visst två personer som inte hade betalat sin biljett checka in. Det var inte heller mitt fel. Det råkade bara hända vid min check in disk. Nä men fan, det är sjukt kul . Jag vill ju alltid jobba där.

Träffade Maxy nyss..Han skrattade åt min student när jag satt i skogen med min student mössa. Det var galet. Men jag blev ju inte buren hem som "vissa andra" iaf. Hehe. Jag kom till och med hemmifrån till Park Lane. The Hard One var ju där..och en massa lärare. Dick shottade typ 10 shottar. Det måsta ju slutat illa. Men han är ju vuxen..och  han heter ju Dick. Så han klarade sig nog.

Har inte umgåts med folk på så länge nu va. Fan. Vi får ta och styra upp något snart vänner. Slem,laga din telefon och ring mig slyna.

Jobba då för fan!

Jag har fan fått jobb. Men seriöst, det hade varit bättre för alla om jag inte hade fått det. Jag ska checka in folk på flygplatsen och fastän jag gått tre dagar på kurs så förstår jag ingenting. Förutom att det kan gå jävligt illa om jag gör fel. Jättebra. Dessutom har jag en kursledare som beter sig som om han går på knark varenda morgon, så jävla pigg och igång så jag har lust att checka in honom på bagagebandet också.
Har fått så snygga arbetskläder, jag känner ju inte igen mig själv. Jag hoppas att ingen annan kommer göra det heller. Galet.

Jag tar studenten på onsdag. Har varit på så många mottagningar så det känns redan som jag tagit den. Men icke. Var på Nicholas, Carros och Hugos i tisdags. Helt sjuk dag på något sätt. Bara grejen att Rebecca och Gustav Möller hängde hela kvällen var ju störd. Men Hugo var het i sin kavaj och hans släkt var..Precis som jag trodde att en Noreen släkt skulle vara. Så jävla mycket Hugo.

Dessutom var jag faktiskt på Gustavs mottagning igår, och fan, han var sig själv på något sätt. Det var så sjukt, men om det är sån han är egentligen..Så vill jag faktiskt inte slå honom längre. (Jag kommer ju ångra det här men den dagen, den sorgen).