.

Vad ska det bli av mig? Vad har det blivit av mig? Alltså, jag vet inte men jag har iallafall inte gjort det som jag trodde att jag skulle gjort. Vad trodde man om livet då? Att det skulle fixa sig tillslut, jo men det gjorde det väl också. Men samtidigt förlorar man ju också sina drömmar när de uppfylls.
 
Jag har förlorat nästan alla mina vänner under åren. Det bara hände och plötsligt var man själv. Jag var väl inget speciellt värd och lätt att byta ut. Ändå känns det ok. Jag har inga krav, ingen jag måste ringa. Tid för mig och det jag orkar. Jag vill ha en gård på landet och ett hus vid havet, ute på någon ö utan bilar. Jag har en dragning till ensamheten och lugnet, hela kroppen vill dit. Att vara nöjd med det.
 
Någon dag kanske det blir så, det känns som att det är meningen. Ha en båt och en hund och ro i kroppen.
 
Jag tror det skulle vara bra för mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback