vad

Jag lever 2 meter över marken och snart kommer jag krascha igen. Jag vet det, det är oundvikligt. Jag vet ingenting just nu förutom att jag är desperat, jag känner så mycket men jag vet inte vad. Jag vet inte vart jag ska göra av alla känslor, de får inte utlopp nånstans just nu och det gör mig galen. Vad vill jag? Vad känner jag egentligen och för vem? För jag vet exakt hur jag kommer agera, jag kommer vara impulsiv och göra något galet snart igen, för jag kan verkligen inte hantera situationen som den är just nu. Alla tycker jag är konstig och jag förstår det, jag ÄR konstig just nu.
 
Jag har fått för mig att det är Christian som är svaret på alla mina problem, jag känner för mycket för honom, det är inte rimligt. Han är ju egentligen ingen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback