Sista gången vi sågs och kag älskar dig mer än du npnsin förtjänat

För första gången på länge blir jag faktiskt arg på Fredrik. Vad har han för rätt att vara elak mot mig när det enda jag gjorde var att ställa en enkel fråga? Så jag svarar honom att:
 
"Oj ok det var verkligen inget illa menat.."
 
För hur sjukt allt än är så vill jag ju inte honom något illa, han förtjänar ingenting av mig egentligen men ändå vill jag ge honom allt. Därför bryter jag nästan ihop när han skriver:
 
"Haha, det är lugnt men du ska veta din plats!"
 
Jag är en sån liten människa, jag är värdelös. Min plats är på Fredriks golv. Han får inte göra så här mot mig, jag börjar långsamt inse det. Detta är början på slutet. 
 
"Bara så du vet, jag vet min plats och jag frågar dig inte saker för att vara elak. Du har ett fett psykologiskt övertag över mig just nu som jag försöker hantera så gott jag kan...Dvs kanske inte alltid så bra, men jag försöker.."
 
Han svarar inte på det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback